Jag vill bara gå...

Jag undrar om du har förstått mig fel? För saker jag sagt eller gjort?
De känns som du ibland vänder om och springer åt ett annat håll, och jag kan bara inte förstå dig.
Jag förstår inte vad du vill och inte vill. Jag vill inte leva i en lögn, så snälla hjälp mig att förstå?
Du vill inte ens svara på varför du gillar mig? Men jag vill veta...
De känns som du puttar mig ifrån dig fast allt jag vill e att komma närmre. Du e så annorlunda när man e me dig o de e de som får mig att inte vilja gå, de får mig att fortsätta höra av mig. Men plötsligt e man tillbaka på ruta ett och allt e precis som de va innan.

Nej jag e inte kär.. och jag e itne desperat..jag vet egentligen inte va de e men du e så speciell och jag gillar dig, jag fattade tycke för dig snabbare än jag kanske trodde va möjligt.
Jag väntar på svar iaf, fler svar än jag började vänta på... men nu finns jag här och vet inte var jag ska ta vägen, jag vill vända mig om och gå, men jag kan inte. Jag e fast! Fast i hoppet.. i hoppet om lycka.. i värmen som jag kände igår när du helt plötsligt  kom o krama om mig.

De e för många sömnlösa nätter, för att jag inte kan sluta tänka. varför svarar du inte på mina meddelanden ibland? Vad tänker du på? Vad gör du? Vad kommer hända? Vad känner du exakt?
Nej de e inte så varje natt, men ibland lite då o då, du psykar mig!!!
Jag har mått... dåligt (!?)... hela dagen pga att du plötsligt gått upp i rök... varför vill du inte svara på mina sms? har du inget att svara? E du upptagen? Eller blev de bara jobbigt?
Vågar inte skicka ngt mer sms iaf...

Jag tror inte att du kommer läsa de här.. och jag vet inte om jag vill att du ska göra de heller? Eller vill jag? Vad kommer du tro om du läser? Är inte ens säker på att jag vågar publicera.. men jag va verkligen bara tvungen att skriva av mig...
Om du läser så vet du vem du e iaf..

nu ska jag sitta här lite... kanske skriver snart igen eller så går jag o sover så hörs vi imorgon =) Lyssnar på Craig David -Im Walking Away

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e för barnslig men har redan barn...? du kan inte må bra.

2008-11-02 @ 04:31:16
Postat av: Tammy

Undrar vem de är som e barnslig om du itne ens kan skriva vem du själv är=)

2008-11-09 @ 02:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0