Sjuk och mamma.

Igår va jag med Nadja, Linda och Martina i stan, d va skoj. Fick iaf ett par nya tjocka leggins (väl behövt nu). Skrev iaf inget igår eftersom ajg började känna mig lite sjuk. Trodde de skulle va över idag... men har man nånsin sån tur?

Vakna iaf i morse kl 11 av att mamma frågade om jag skulle med o handla lite, sjävklart hade jag velat, emn va så död att jag knappt pallade svara. Så hon lämnade Vanessa hos mig (hon brukar ta henne på mornarna på helgerna så jag får sova ut) och åkte ivåg.
Tur för mig så kunde Vanessa ligga lugnt och kolla tv innan de va dags för henne att sova lunch. underbart!!

Vaknar igen vid tre tiden av att min morbror kommer in på rummet.. hehe. alltid när han kommer så tar han hand om vanessa typ hela dagen, så de va perfekt tajmat med min "kanske halsfluss". Hela dagen låg jag utslagen i vardagsrummet och såg tv... i stort sett bara tråkiga saker.. fastnade tillslut framför reprisen av säsongens top americas top model... för varje gång jag ser d så blir jag mer o mer irriterad på Tyra, seriöst hon vet ju inte ens själv vad hon snackar om.. hon e överdriven och säger olika saker till alla!! Usch, usch!!!
iaf så åt glass också (A) mums!

Sen när min morbror gick hem så var de inte lika skönt längre, försk ligga hemma sjuk med en ett åring som röjer... men men hon va väldigt snäll idag ändå, men sen blev hon övertrött...ja.. d e inte speciellt skoj när man har över 38 graders feber!
Men men nu sover du så fint iaf och mamma blir alldeles kär av att titta på dig ^-^.

Nu e de nog dags för mig att sova också.
Gonatt alla så kanske vi syns imorgon. om jag inte e mer sjuk. hehe! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0