Tjingeling!

Tammy e jag och en del vet vem jag e från min andra blogg. http://alskar.blogg.se .

Så idag har jag varit hemma hela dagen, mamma har avrit på konferans i helgen och vid två tiden idag kom hon hem.
hon hann va hemma ca 30 min innan vårat första bråk startade (förvånad?)..
Iaf sen pratade vi massa om va hon gjort i helgen osv.. sen rullade dagen bara på.. min morbror kom hit.. sen gick han igen.. så beställde vi pizza (MUMS!!!!) fast jag behöver egentligen inte de :S

Iaf dagen slutar med att jag fastnar på Msn med massa idioter till killar som frågar om jag vill visa tuttar o allt i cam! Seriöst!!! VILKA TROR NI ATT NI E??
hur kan ni tro att en brud ska visa sina privata delar för er i cam bara för att ni har sagt erat namn?? Hur kan man ens va så oförskämd att fråga? Och inte respektera mitt nej utanför fortsätter tjata?? så suuuur!!!!!!!!


Skit samma iaf nu e kl mkt ska strax sova ska med min dotter till bvc kl 13 imorgon... läkarundersökning dessutom... inte så roligt. men men lär väl se om Linda eller Nadja vill mötas efter =)

Kommer hit imorgon igen :P
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0