När tar denna dag slut?

Jag började dagen med att istort kasta mobilen i väggen när den ringde, varför? Jo jag hade världens sömnproblem igår, kunde Verkligen inte sova, fast jag var överdrivet trött, men jag vred och vände på mig till typ tre tiden?!... Klockan ringde sju... ÅÅH :(
När jag väl kommer till statoil och ska köpa en banan, inser jag att mitt kort ligger i min jeans jacka, alltså den som jag tänkte ta imorse men ångrade mig i sista sekund!
Så där står jag utan kort= inget kaffe och inget att äta förrän lunch, om jag då hade palalt gå hem.. vilket jag inte gjorde HAHA.
Och inte nog med det, vi hade första lektionen med löneadministration idag, det var INTE min grej... kanske va för jag var allmänt surig ?! ^^... Men sprang ner till Håkan (studievägledare) direkt och skulle prata med honom, då var ju han självklart sjuk! Så jag ska ge det EN chans till och se vad som händer, men känner jag så nästa gång också, så ska jag nog se om jag kan ta bort den ur schemat :(

Senare på eftermiddagen så fick jag iaf låna en tia från Madds så jag kunde få min älskade kaffe, och tro det eller ej men satan va mitt humör steg XD hahaha efter det så har jag haft en underbar dag verkligen, har känt ngt sorts lyckorus (undrar vad som var i kaffet?!), och det har varit allmänt mysigt bara =)

Martina kom förbi på kvällen och vi va på gården med Vanessa, satt och snackade skit och rökte, och Vanessa lärde sig säga Martina!!! WOo :P Lät dock mer som "Aijna" men sååå gullo ^^ :P
Sen gick vi hem och nattade henne och satt på ballkongen medans hon somnade, och snackade ännu mer, en fin kväll verkligen!!
Påtal om allt och inget förrsten så ska jag precis ut och röka min sista cigg för kvällen, och på LÄNGE... japp. Jag ska alltså sluta röka efter den här ciggen!! Önska mig lycka till?

Men nu ska jag gå ut och ha ett känslosamt farväl, och peppa mig själv ska också kolla lite tarot och se om jag kan få olika svar om skolan XD. Provade igår och fick bara att jag ska söka djupt inom mig, och att jag ska börja ta hand om mig själv, vilket alltså är en stor del till att jag fimpar nu :P
sen blir det sooova!!
Natti på er =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: sessan

Jag gråter mig till sömns varje kväll!! Du får gärna komma hit och fika ngn dag! Jag vill presentera dig för någon som betyder otroligt mkt! Och så kan vi leka med Vanessa i parken och ta massa bilder!



ÄLSKAR DIG!!

2009-08-24 @ 23:51:36
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Linnea

svar: tack så mycket, hoppas du stannar kvar!:)

2009-08-27 @ 22:10:27
URL: http://rightherenow.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejja Tammy, hoppas de går bra me sluta rökandet, =D jag peppar dig! hejja hejja hejja!!!! du klarar de ska du se....slå lite på en kudde när de känns tungt hehe

2009-08-28 @ 22:49:49
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0