Hej!

Så efter ett SUPER långt uppehåll ifrån er, så har jag nu planerat att börja blogga igen. Så här e jag nu =)

Då tänkte jag börja berätta lite om vad som hänt sedan sist.

De har alltså varit jul och nyår. Med massa berg och dal-banor, men för mkt som jag inte orkar ta upp allt nu. 
Jag har slutat röka, skolat in Vanessa hos min gammla dag mamma (Gunilla). Jag har också börjat plugga på Komvux här i Tyresö. En så länge är det bara MA, SV och ENG som jag kör. Till hösten dock så blir det ngt mer inriktat, vet itne än vad de blir för inriktning. Men ni blir såklart uppdaterade.
jag tror de va allt (väldigt kortfattat) som har hänt.

Idag iaf så låg jag o drog mig så länge imorse att vi faktiskt blev försenade till dagmamman. Men de gör inte mig ngt, jag va bara glad att få spendera tid med Vanessa innan de va dax för lämningen (som jag inte gillar) än så länge så e Vanessa inte van, och de blir massa tårar o skrik när jag lämnar. Hade verklign önskat att jag kunnat vara hemma längre.

Sen iaf gick jag hem för att läsa min bok som vi fått i uppgift på svenskan, och jag är sååå korkad som inte skrev upp förra veckan vilket datum alla uppgifter skulle va inne, så jag har två alternativ nu : 1. antingen så får jag plugga i normal takt och riskera att kanske lämna in uppgifter försent eller 2. Plugga arslet av mig, utan lika bra resultat och lämna in flera uppgifter för tidigt. 

Jag skyller iaf på att de va för att de då va första veckan förra veckan och därför så va jag inte tillräckligt koncentrerad (!?).

Idag så hade vi iaf Matte i skolan, och de gick SJUKT mkt bättre än väntat. Jag löste massa saker som jag faktiskt inte trodde att jag kunde, så därför e jag väldigt stolt just nu :D

Sitter nu och ska en en gång ta upp dom JÄVLA problemen med att redigera min blogg.
Ni får nog se resultatet snart. Men man vet ju inte var man ska börja? :S..

Vi hörs imorgon..  =)

Puss o kram till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftigt att Vanessa fick din dagmamma (;

Hur är det att gå i skolan igen ?

Jag vill också plugga och komma ut lite ! :P

Pusss <3

2009-02-04 @ 16:12:25
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Tammy

Ja de e sjukt roligt =)

jo de e bara bra.. de är skönt faktiskt. Att komma ut lite och få börja använd hjärnan igen:P..

hur länge ska du va hemma me Ville?

Puss på er alla <3

2009-02-06 @ 23:50:38
URL: http://bemybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0