Heluuuuu

Sååå jag börjar inlägget med en liten förklaring då. För de första så har ju jag som alla vet legat suk den här veckan o därför inte orkat spec mkt, som att skriva på bloggen tex, men jag ska bli bättre.  Har också fått klagomål på att de aldrig kommer upp några bilder men jag ska börja me de jag lovar.. jag har massa bilder på kameran som hör till olika inlägg HAHA men jag är så lat!!! 

men iaf nu vet ni så snart blir de bättre här :P    Iaf idag va jag o handlade massa saker till mitt "kalas" i helgen. eller båda kalasen dårå :P... drack en underbar helt ljuvlig chai-latte!! jag köpte också min kjol, äntligen idag! SÅ jag har längtat. och jag fick sällskap av John, de va super trevligt verkligen :D    Sen så jaaa.. har jag städat precis heeeeela kvällen.. får ju massa gäster.. så de har blivit storstädning i rummet.. har slängt massa skit saker som jag inte vill ha:P...    hur som helst skulle bara skriva lite måååste verkligen sova.. natti på er..     

  PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0