Inte bättre =(

Så ännu en dag hemma. Vaknade typ runt 12 snåret, helt utslagen fortfarande. Men vanessa väckte mig för hon satt o pruttade (me munnen) på  min arm, o skrattade. HAHA ja så jag vaknade glatt iaf =)

Sen hann jag bara va upp en liten stund innan jag inser att vi har 4 blöjor kvar hemma så jag AKUT måste till centrum o köpa nya!
Ringde en vän som jag gick dit me men fastnade såklart inne på H&M  först! Hittade en super fin pennkjol som jag ska köpa imorgon :D jag har ju letat så satans mkt efter en som passar!
Jag fick dock lägga undan den eftersom jag inte visste hur mkt pengar jag hade för tillfället. så imorgon så ska jag köpa den. nu får vi väl se hur de går eftersom de värkar som jag blir hemma då också =(
och om jag itne får köpa den kjolen så dör jag. De fanns ju faktiskt bara EN kvvar i rätt storlek alla andra va alldeles för stora =(. SUCK!
Får se hur de blir. om jag kan hämta den imorgon. annars kanske man kan testa ringa då? :D

Sen iaf när vi kom hem så fick jag laga mat till oss själv eftersom mamma jobbade över, då blev de kalvsylta med mos o gurka :P hehe MUMS!

Sen tog vi ett varmt o skönt bad, hur mysigt som helst, vi låg o "pratade" o busade o skratta massor  =)

Men men.. nu sitter jag här o känner mig veck.. tror de blir sova snart, men e så snuvig att jag inte kan andas när jag ska sova=( har testat nässpray o allt.. men hjälper inte så mkt =(

Men men ska försöka iaf.. NATTI NATTI! Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Annieju(:

Lägg upp lite bilder, skulle vara kul att se vad som händer på dagarna . Och så skulle jag vilja se kjolen sen ! :D

PUSS

2009-02-12 @ 14:46:00
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0