Hatar att packa!

Japp eftersom Ange och Tobbe hämtar mig PRICK klockan ett imorgon så måste jag packa nu. Och jag tål inte det! Det är verkligen tråkigt, och jobbigt, och finns det nån gång då man faktiskt inte går runt och är nervös över att man glömt ngt?
Det ska va kläder till mig och baby, passande för vädret, jag vet ju tex inte vad det är för väder nästa fredag i Hälleforsnäs... suck suck. Sen ska det vara välling, leksaker, hygien artiklar, smink och ja... allt som nu ska med. Hehe
Har iaf gjort i ordning en ice o'boy som jag njuter av medans jag skriver det här, man måste ju få njuta innan det hemska kommer igång. HAHA  

Men det ska iaf bli underbart att få träffa dom =) har ju längtat efter alla, och skönt att komma hemifrån också... Men men får se om vi hörs av under tiden där, skriver nog hejdå sen iaf=)


Ciao


   

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Hey =D haah, yee de kommer, men det är för att jag inte ville va en offentlig person än eftersom de blivit helt galet kring mig men de kommer =D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-07-25 @ 12:12:33
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken stor tjej hon blivit! Och så söt! :-)

2009-08-17 @ 07:14:49
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0