tyst som en mus.

Japp jag vet, ni har blivit lovade uppdatering. Men förra veckan hände saker som jag var tvungen att prioritera, tänker inte berätta vad dock! XD :P

Och nu tror jag att jag har ngt seriöst fel på mig, är seriöst orolig. Det började i slutet av förra veckan tror jag?!... Alltså jag har haft problem med min mens i flera månaders tid, sen tog den slut på midsommar, några dagar senare kom den tillbaka igen, för att sedan sluta samma kväll! Hur som helst, i slutet av förra väcken så låg jag i sängen helt nyvaken, ch sträckte på mig lite sött. Då hugger det till i min äggledare (tror jag det var) på vänster sida, och "ploppar" till på ngt sätt. Sen känner jag någon sorts värme inuti, och känslan av hur någonting rinner på insidan. Alltså som om jag spräckte ngt som sen började blöda. Jag går på toaletten en stund senare och inser att jag har börjat blöda igen... =(
Så jag tycker det är skitläskigt!. Och ont som satan gjorde det. Så nu blir det snart dags att besöka gyn... SUCK!

Och nu dom senaste daarna så har jag varit trött som satan, det började efter i söndags, vi hade varit hemma hos Cassi och Carlos och festat! Så jäävla roligt var det =)
Kom iaf hem runt sju tiden, somnade runt åtta för att sen vakna vid tio igen. Så under söndagen var man ju jävligt trött, men de skumma är att tröttheten inte är borta än?!.
Har sovit nästan hela tiden sen i söndags kväll, lämnat Vanessa hos dagmamma för att sen gå hem och sova tills det är dags att hämta henne typ. Har också varit på världens aggression humör.  Det har gått så långt så tillome min mamma sa åt mig idag att jag borde gå till läkaren och kolla varför jag är som jag är, för ngt stämmer inte, det är det enda jag kan säga :(
Åh jag vill inte =(

Har dock inga engar den här månaden, baby fyller ju år, så prioriterar presenter till henne ^^... men sen ska jag nog se till att få mig uppkollad!

I helgen ska jag till Persson också, från fredag till söndag. Super mysigt! Mamma tar Vanessa hela helgen =) Hon har aldrig varit ifrån mig så länge, får se hur det går. Kanske slutar med att de är jag som sitter o gråterXD haha :P

Ska uppdatera så mycket som möjligt utöver min trötthet.:P

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0