Wanted!!

Var har min tid tagit vägen? För fasiken det är sex timmar kvar innan Vanessa ska sova, och innan dess måste jag hinna med sjukligt mycket. Japp, för vi åker ju till Bulgarien inatt! WEEII! :P
Och det ända jag har packat är... bikini och lite klänningar! Känns som det saknas lite. HAHA!

Jaja det ordnar sig säkert, bara så rädd att jag ska glömma ngt. Förhoppningsvis så är det inget super viktigt isåfall.

Men har fortfarande inte listat ut hur vi ska göra me Baby, vi ska ju åka härifrån klockan fyra inatt! Så hon måste upp. och man vill ju helst inte väcka henne för mycket. Sen brukar barn ofta få ont i öronen på planet när de lyfter och landar. Grymt jobbigt. Men vi ska köpa lite näsdroppar och hoppas på det bästa. Har ju fått massa tips!
Och självklart ska jag ta massa bilder så ni får se hur vi har haft det där borta =)
Och håll tummarna för att vi får MASSA sol!!

Nu måste jag packa, skriver senare innan avfärden :D

kram kram


Min tuffing! Förra sommaren =)


 


Kommentarer
Postat av: Robban

Varför skriver du inte om att du kommer sakna Persson i detta inlägg? du ska vara borta i 2 veckor.



Föresten Trevlig resa xD

2009-06-14 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0