=)

Usch idag hade jag matte prov först, vilket jag faktiskt tror gick bra. YES!!...
Men efter de va de jävla engelsk redovisning.. Så jävla jobbigt. Jag hatar att ha det, vi pratade om tatueringar och jag var helt oförberedd, han som bestämde att vi skulle prata om det var inte ens med!!! Blir så jävla sur alltså.
Det gick iaf INTE bra för mig. Visste inte vad jag skulle säga, jag hade allting förberett. Sen när jag kommer till skolan så ändrar D det jag ska prata om, så för mig va de bara att improvisera! Suck.! Och hälften av det jag skulle prata om tog D istället?! Bara för vi va så oförberedda att vi inte diskuterat igenom. Skit jobbigt. Men men. de är ändå inte betygsbaserat. har dock sämts inför hela klassen :(

Snart ska jag möta Madde och vi ska till Tivolit i fornudden där Persson jobbar just nu, super mysigt=)

Skriver mer sen.

Kramas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0