FÖRLOVAD!!

Så idag har jag haft en super bra dag faktiskt. Vaknade imorse och hade försovit mig, hade stängt av klockan i sömnen. Så jag sprang till Gunilla och sen hem och fixade mig för att gå till skolan, jag stressade gärnet eftersom jag trodde att vi hade prov idag. Va ju helt säker på att de va den åttonde. Men precis när jag ska ut genom dörren kommer jag på att de va den sjätte:P haha så gick direkt iaf, eftersom jag ändå va på g!

På grupp arbetet i engelskan så åkte vi till centrum för att gå på biblioteket, blev dock bara där ca tio min:S.... haha vi gjorde massa annat. Hämtade också ut min nya jeans jacka som jag köpt! blev nöjd eftersom jag trott jag skulle få betala mer för en också. men så blev de inte. :P Träffade också Linda i centrum. Skönt att va vän med henne igen =)

Senare under dagen kom Salle (mitt EX) hit med en kompis, så vi har flummat hela kvällen, han va elak o brottade ner mig... haha fattar inte va faan han har blivit så stark (!?) jag kunde inte ens få ner hans han när jag la hela min tyngd på :O helt flummigt. ! HAHAHA :P men de va super kul att träffa dom iaf!

Sen hände något helt otroligt. Jag har förlovat mig!!! Japp tro de eller ej!... Jennifer friade till mig över facebook. HUR ROMANTISKT SOM HELST! Och självklart sa jag ja! Så nu är jag iaf förlovad =) Och sitter o beundrar min ring (A)
Sen har ju hon iofs pojkvän... men vill inte börja klaga på de än, får ta de när vi kommit lite längre i förhållandet ;P

Nu ska jag försöka göra mina läxor också =) Skriva min bok, och en engelska recension.! SUCK!.. Får tänka på Jennifer så mår jag nog bättre =D





Kramar=)

Kommentarer
Postat av: Sofia a.k.a Borka

HÄÄÄÄRLIIIGT....

de e såå kul att hitta folk man känner som har blogg!

du är "bookmarked" ;)



hur ere annars dåå guumman!!

(k)

2009-05-07 @ 07:35:13
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, det mesta brukar gå bättre när man tänker på mig. (A) :D

2009-05-07 @ 16:13:12
URL: http://jenniferalexzandra.blogspot.com
Postat av: Hani

tja tammy



allt bra me dig?;)



jväla otrogen skulle vi inte gifta oss?? :P



pusspuss

2009-05-10 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0