Hej hej hallå!

Nu sitter jag här über trött. Men ska iaf skriva lite innan jag goes to sleep.

Har idag suttit i massa timmar med med min engelska recension på en bok. Jag hade nästan skrivit klart när jag insåg att de skulle vara mycket mer. XD blev smått irriterad men är iaf klar nu, klottrade bara ihop något på slutet, så jag hoppas Irena e snäll och godkänner mig (A).

Och jag är jätte stressad med skolan, på fredag har vi redovisning inför hela klassen om tatueringar. Jag har fått ihop kanske fem meningar av det jag ska säga. Vilket betyder att jag måste sitta hela morgondagen och forska tattoos.
Sen på fredag har jag också ett matte prov, men jag har ca 10 sidor kvar att göra av matten innan jag är beredd för fredag! ÅÅÅ! Så det måste jag göra så fort tattoo shitet e klart.
Och inte nog med det!
Igår på svenska lektionen så "råkade" jag fixa på mig själv ytterligare två bok recensioner som ska göra, och dom ska inlämnas senast på tisdag! HERREGUD! jag förstår inte hur jag lyckas. Men men, får helt enkelt göra så gott jag kan. Och hoppas på det bästa :P... får tindra lite extra med ögonen kanske ;P

Usch kollade på Greys anatomy tidigare under kvällen. Den e sjukt bra men faaan vilken jobbig sen. Det var en flicka som var sjuk och döende. Det hända massa saker men slutade med att pappan låg o pratade med henne i sängen om att dom skulle till marocko (!?) och dom vita stränderna och allt. Sedan så dog hon i hans famn! Faaaaan va sorgligt. Jag började rå snyfta. Jag menar man kan inte tänka sig att själv sitta i den situationen. Och jag ber att det aldrig händer heller. Vad skulle man göra?
Någon annan som såg det?

Nu ska jag iaf krypa ner bredvid min underbara dotter i sängen, och vara tacksam över att hon är frisk! Sen ska jag pussa henne tills mina läppar spricker XD :P
Mmm mysigt!

Kramar på er


.


Så fin!

Snuttis!


Bilderna är från förra sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0