Hej hej

Så idag har som vanligt varit en dag med full rulle! Har suttit hela dagen med med mina recensioner, det är sjukt hur mycket punkter man ska va tvungen att följa! Men men har bara ca 5 punkter kvar att skriva, och dom får jag ta imorgon. förhoppningsvis så går det snabbt!

Sen hörde ett gammalt ... ex... typ?! av sig sig till mig idag också. vi har inte hörts på evigheter så det var sjuuuukt roligt! Vi pratade massor om gammalt och nytt. Puss på dig!

Sedan hörde en fd kompis av sig också, blev jätte sur på denne för några måander sen då denne gjorde bort sig totalt. Nu bad denne om ursäkt och såna saker. Får se vad som händer...

Har pratat med Persson massor också (A) så mysigt. Saknar. Och längtar tills måndag då vi träffas! Massa pussar på dig med!

Ja och igår var jag hos frissan! Underbaaart, kan äntligen dra fingrarna genom håret igen utan att trassla in mig! Blev jävligt nöjd med resultatet. Nu återstår bara att färga håret imorgon som jag har velat såååååå länge. Men som bara inte blivit av. HAHA

Så nu har ni fått lite updates om dagen och gårdagen. Orkar inte skriva mer, måste ju sova också. Men from imorgon eller måndag så blir det bättre, i promes!!

Kramar till er alla=)


Skum pose. Jag vet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0