:P

Åååh va på bio igår med Persson. Sååå mysigt.. såg Knowings. någon som sett?? Den va sjukt bra... men jobbig bara.. faaan va tvungen att vända bort huvudet flera gånger för att inte börja böla XD hahaha! :P

Jag pratade med min svenska lärare idag, hon tycker att jag borde ha G+ i betyg. men eftersom det betyget inte finns så bestämde vi att vi jag ska läsa en till bok under sommaren som jag och en tjej i klassen ska redovisa för varann.. haha! Rätt illa, men faan kan jag få VG så är det iaf värt det!..

Nu ska jag snart gå ut på balkongen, Cassi, Carlos, Anders och Erik ska ut o grilla. ska stå o prata med dom lite. Men är ju så sjukt trött. Total slockande efter att Persson drog hem idag, vaknade för en dryg timme sen... :P

Sen imorgon blir det full rulle, har en läxa ill engelskan, + massa saker som behöver gås igenom. Och sen matten. Har ju prov på fredag och måste gå igenom HELA kapitlet för att vara säker. Har ju bara gjort lite.. ingen rast o ingen ro! Men snart är det över, engelskan slutar på fredag och matten slutar nästa vecka. Then im done! =)

Nej hörs imorgon, ska se var dom tog vägen..

Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Emelie..

trevlig blogg Tammy :)

2009-05-27 @ 00:35:24
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0