Skolan!

Just nu sitter jag i skolan, men har inget att göra. HAHA mitt arbete e hemma. Läraren blev lagom sur, men men! har några dagar på mig att göra allt iaf=)

Sitter o spelar Mafia War. FAN de är ju helt beroende framkallande! Så gå med o spela med mig. PLEASE!

Snart ska jag gå o hämta Vanessa, och lura med mig Jocke hade jag tänkt. Ska hem o spela, läsa och lyssna på min nya låt som jag hittat (A) 

(Har lagt in länken WHISKEY LULLABY . Så kolla! Sååå fin musik video. )

Men men, de har inte hänt typ ngt på hela dagen, bara pluggat o pluggat, men skönt ändå! Nej nu ska jag fortsätta spela. Hörs sen o berättar hur det har gått. Ha de bra =)

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0