Super duktiga jag!

Efter matte provet idag så pratade jag med min matte lärare, vet ni va hon sa?? Att jag har kapacitet för att gå universitetet!! Japp, hon tycker att jag har lätt för att lära, och jag har sagt att jag funtar på att gå ekonomi på komvux, men hon tycker att jag borde satsa på högre än bara ekonomi assistent som man blir där, eftersom hon vet att jag kan gå långt!! Det blev ett bra lyft för mitt självförtroende.
Och sen när vi hade utvärdering i engelskan så sa också min engelska lärare att jag har kapacitet för universitetet!! Ja båda min lärare sa det till mig inom loppet av en timme! Klart man blir stolt, så ska prata med studievägledaren, men han e ju så satans svår att få tag på!

Fattar inte att det snart är sommarlov men att det inte känns som sommar, seriöst när ska den riktiga värmen komma? Det va jätte skönt i solen idag när jag va på gården med Vanessa, men skuggan var ju fortfarande fett kylig... =( JAG VILL HA SOMMAR VÄRME!!!

Nu ska jag spela Fashion Wars på FB. HAHA.. sen vänta på att Maddsen ringer så ska vi nog träffas =) YIPPI!

Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0