Tack för igår!

Fy faan va underbar gårdag, sjuk som jag va släpade jag mig hem till Cassi för att ha en mysig men lugn barnfri kväll... haha trodde jag ja!..:P
Vi inser ganska snart att vi vill ha ngt att göra, vi ringer några vänner och möter upp dom, följde med på fest (!?) på myggan men drog direkt, haha så boring :P...

Sen ringde vi mitt gamla ex som jag berättat om och tog ett varv till stan för att möta upp honom och festa på hans båt!
Så sjuuukt roligt, har inte varit med Cassi på "det" sättet på evigheter. Och inte med honom heller. Så grymt jävla underbart va de!!!

Så tack för igår alla=) Tänker dock inte berätta såhär öppet vad som hände på slutet, men sjukt va de iaf :S...

Kom hem ca kl sju imorse.. HAHA! Så skapligt trött va jag när mamma väckte mig vid ett tiden.... men men, det var det värt! Helt klart =)

Jobbigt att packa hela dagen dock, haha sitter ju super sjuk här också! Snorar så mycket att jag lämnar snigelspår efter mig var jag går. Så se upp från att gå bakom mig! Kan sluta illa!

Nu ska jag ringa Persson, och försöka konversera med honom genom min nästäppa/näsrinnande... :P får se om jag lyckas..!!


C ya Later!

Ciao :P

Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha jävligt rolig kväll ändå =P

2009-06-02 @ 18:53:16
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0