Tjing =)

Usch vilken skum dag. Haha! Jag vaknade på helt fel sida imorse.. och va bara allmänt surig. Hade hellre gått o lagt mig igen.

Sen hade jag verkligen inte lust att gå till skolan eftersom vi hade bokprat i två timmar irad. BORING!!!
Vem orkar sitta o lyssna på folk i 30 min var om en bok som man förstått allt av redan efter 5 min?!?! Seriöööööst..
Men jag plågade mig igenom hela grejen eftersom jag skulle ha bokprat på slutet och de sätts på betygen också.
Men.. tror ni att jag fick prata i slutändan eller?? NEJ!!!
 Därför de drog ut så mkt på tiden att jag får göra de på tisdag istället. ÅÅHH!!! Jag som verkligen bara gick pga de. Så nu har jag typ torterats i onödan :(

Men men, släpade iaf med Jocke hem efter de, fast vi satt mest bara o spleade på hans mon (!?) XD haha jag vet, men de va rätt skoj.... tills jag total förlorade :P

Efter han gick så badade jag Vanessa en stund, vi plaskade och lekte med ankorna. Sen så tog jag upp henne o vi gick o la oss. Jätte mysigt, nu sover hon.. och jag lyckades smita för o sitta här lite=)
Ska strax ta en dusch, och tvätta håret o allt annat sånt där nödvändigt. Som jag inte alls e sugen på!!
Och sen blir de självklart läxor =(

Men sen e tråkdag över!!! WOHOOO! =)

Vaffan HAHA ska inte plåga er=) hörs imorgon så kanske jag har ngt vettigt att dela med mig av XD... eller... njae:P

Krama kramis

Kommentarer
Postat av: Kakan

Ballt med updates! Trodde du helt gett upp :P

2009-05-08 @ 00:49:02
URL: http://www.finest.se/californication
Postat av: Sofia a.k.a Borka

Samma häär solen skiner och jag mår jätte bra!! =)

puss

2009-05-08 @ 07:34:44
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Emelie

trevlig blogg Tammy :)





/ Emelie ! :)

2009-05-08 @ 11:33:24
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kakan: Haha jag har varit på g att ge upp.. men ger ett nytt försökXD hahaha :D

2009-05-08 @ 15:56:38
Postat av: Anonym

Borka: Hehe jaaa men va bra =) härligt att de börjar bli sommar iaf!!



Pussen

2009-05-08 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0