Vad är felet?

ÅÅH! Jag blir så jävla irriterad, vad är det för fel idag med att vara sig själv? Det verkar som alla försöker vara någon helt annan, alla ska hela tiden vara så "tuffa".
Snubbar skryter om hur duktiga dom är på att slåss, och tjejerna... ja där e det också massor. Seriöst, att man orkar?
Jag ser ner på folk som inte är sig själva, jag har valt mina vänner efter vilka dom är och inte efter vilka dom försöker vara.  Jag mår seriöst dåligt, jag blir äcklad. Varför kan inte en snubbe bara komma fram och säga "nej, jag kan inte slåss. Har aldrig gjort det förut". Coolt, en kille som är sig själv!.

Faaan blir fett irriterad. VA ER SJÄLVA!!!!!!!!

Nu ska jag gå o laga mat, mamma kommer sent så vi får se vad de blir :P ska nog bli på bättre humör också. hörs sen XD


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0