Helgen var...

....Niiiice!

Så jag har ju lovat er i flera dagar nu att ni ska få läsa om min helg! HAHA. Så var börjar vi?

Jobbet i fredags är inte speciellt intressant, vi hade mkt mer jackor än sist.. men i jämförelse med lördagen så var det ingenting. Men det kommer vi till strax =)...

Hade iaf världens goaste kille som faktiskt mötte mig när jag slutade, och följde med mig hem och sov.
Vi hade super mys hela dagen. Vaknade till flera gånger och låg och pratade typ. Deep talk. För att sen somna om igen, tätt intill varann och bara må bra =)

Hur som helst så var lördag natt i garderoben... katastrof!
Redan kvart i ett var vi tvungna att stänga ner hela garderoben pga att det var helt överfullt!
Vi fick ta till massa extra åtgärder för att kunna fylla allt så mkt som möjligt, men det nådde en gräns då vi inte fick in minsta lilla jacka igen! Det är sick. haha.

Så vi var tvugna att vänta på att många hade gått innan vi kunde börja hänga in igen. höhö.
Och mina händer var helt röda när vi kom därifrån, sönderslitna typ. Det gjorde ont. Jag var svettig. Och helt yr av stress typ =) Men ändå så var det grymt roligt.


Kommentarer
Postat av: Frida Naess

Haha vilken trevlig helg! :)

Hoppas du har en bra kväll med!

2009-11-11 @ 20:13:25
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0