Nu: SMINKA.

Nu är det dags för min jobbhelg igen, alltså from den här helgen så börjar jag ju jobba varannan helg. Och nu verkar det iaf bli Magenta och inte white room. Får se i fortsättningen.
Men då blir ju iaf tiderna från 22 till 03.30 istället för 05.30 som det var tänkt från början!
Vilket betyder: mer sömn och mindre pengar.

Lite panik har jag dock för mina och Alex mys helger. Vi brukar ju alltid sova med varandra på helgerna. Men kommer bara kunna det varannan helg nu, kommer sakna ju :(

Jaja får se hur det blir, drar iaf härifrån nio. Ska väl hinna me lite mys med älsk innan det.. kanske? ^^

Men nu är det panik. Måste ju sminka klart mig. Och jag hittar inte ens kläder!! Fuck... allt är i tvätten :(
Och ska ju träffa Alex innan :P STRESS.



Mitt puder e slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0