Bebis sova hos dagmamma. OMG!

Ikväll hos Vanessas dagmamma så ska dom ha halloween mys. Vilket betyder att dom har kalas hela kvällen, och alla barnen sover över! OMG.
Jag är så nervös. Det är liksom första gången som Vanessa sover hos med ngn annan än mormor.
Hon har aldrig sovit ensam med ngn utomstående. Självklart var det frivilligt, hade ju kunnat säga nej
Men tror att Vanessa får det jävligt roligt. Dom bäddar upp ett helt rum med madrasser och så som barnen sover på.. kanske med tält också.

Så mysigt, nästan så jag vill va me* ^-^

Och dagmammorna Eva och Susanne sover vid varsin dörr ifall det är ngt barn som vaknar på natten och vill busa lite. Och dom ringer ju ifall det är ngt.
Men dom har tydligen aldrig behövt göra det förut. Alla barnen brukar stormtrivas av att sova kvar där!
Så vi får se hur det går. Men tror att det kommer gå jätte bra.

Inte för mig dock. Som kommer sitta hemma hos Alex och bita sönder mina naglar! haha.

KOMMER VA SÅ FUCKING NERVÖS!!!


Tur att man har Alex att krypa ihop hos iaf!


Så ser jag ut när jag biter naglarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0