Brottombrottom!

Jag hinner inte skriva så mkt. brottombrottom!

Men gårdagen var iaf hur rolig som helst, det var trevliga människor jag jobbade med, och det var verkligen skoj =)
Nervöst i början, och väldigt stressigt då jag inte var van och itne hade gjort gnt förut. Men nu tror jag det sitter, så ska fixa klart nutidsorienteringen sen in i duschen sen upp till Cassi och sminka mig och sen iväg.

Ska prata med Markus ikväll och skriva på papper, och snacka igenom allt och så också! Får se hur det blir, men ska antagligen jobba där varannan helg =)
SUPER SKOJ!


Skriver imorgon, hinner inte mer nu! Ha skoj, hälsa om ni kommer förbi Club magenta eller White room!
Började kvällen på Magenta igår, och avslutade på White room. Sen inatt blir det nog samma =)

Hoppas alla har en trevlig lördag =)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0