Damp på bloggen!

Ja hela gårkvällen så var det fel med blogg.se. Så man kunde inte logga in på bloggen och heller inte besöka andras bloggar.
Men nu är det fixat så nu blir det uppdateringar =)

Gårdagen var mest seg, var hemma med Vanessa för hon verkade inte må speciellt bra, men det var mysigt att bara gosa och busa hela dagen ^^.
Och idag har vi också varit hemma, jag skulle ha gjort massa läxor men har itne börjat än, så jag komemr säkert bli utkastad från kursen! Bajs också. Men ska sätta igång snart och läsa igenom allt sen börja svara på frågorna osv och göra allt som ska göras. Men jag oooooooorkar inte ju. Jaja.. MåsteKämpaKämpa!


Sitter och tittar bilder på Rottis bebisar, Cassi har ju lagt handpenning på en som dom tar hem på torsdag!
Vilket betyder att jag blir moster.. aight!
Och den är sååååå söt, langar in en bild här under.

Jag tror det är den till vänster(!?)
Annars är den inte med på bilden =)
Vi har iaf diskuterat namn till den lille killen.
Och Cassi ville ha ngt hoj relaterat,
så vi kom på Gixxer Wheelie Brum Wrum Ducati.
Men svårt att ropa. höhö Så får se vad lillen får heta.

Nä nu ska jag snaska vidare på mitt gottis så hörs vi senare, måste göra läxor bara och sen är det ju ugly betty och desperate housewifes. Måste följas!

NamNam

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Åh vilka söta! :D Nu önskar man att man hade en liten valp istället för en jättehund som tror att han är liten smidig. ^^

2009-10-13 @ 20:17:01
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0