Får se om jag kan äta...

Nu är vi iaf hemma från centrum, lämnade ju go'boken paketet.
Och träffade Linda och Martina.

Å Martinas vägnar så vill jag bara säga att endel människor är störda i huvudet. Helt sjukt hur falska endel kan vara.
Och att vissa inte förstår vad det gör mot en.
Skitsamma.

Nu iaf ska jag börja laga mat, som jag nämnt tidigare så är ju onsdagar min dag. Så det blir köttfärssås och spaghetti. MummaMumsNamNam!

Har dock inte ätit på hela dagen. Mår illa och är inte ett dugg hungrig.. så får se ifall jag får i mig ngt.
Tanken på att äta gör mig spyfärdig..
Men det återstår att se, kanske en liten tallrik går ner iaf? =)

Ni är fortfarande nyfikna på va dsom skulle berättas va?
Tyvärr men ni får vänta, jag ska ju laga mat ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Gravid ? :D :O

2009-10-28 @ 18:53:17
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Tammy

HAHAHA NEJ NEJ!! :P

2009-10-31 @ 00:21:57
URL: http://bemybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0