Fin fina jackor.. :D

Jag sitter på programhanterings lektion och får pisk om läraren ser att jag sitter här, men det är såååå boring.


Jag hade också fixat en bild på vad vi gör, men får tydligen inte ladda upp den :S Dono the problem.
Vi får iaf sitta på Excel och gå igenom olika program, om och om och om igen.
Han har mobbat mig hela lektionen. Läraren alltså...
Först och främst så var jag ca fem-tio min sen. Då säger han att jadu Tammy du kan ju titta på, det är det man får göra när man e sen och inte hängt med! Sen blinkar han och ler.
Efter en stund så tittar han på min skärm och säger "vad bra Tammy, att du har hängt med" Jag svarar med ett leende på läpparna "ja visst, det gör jag ju alltid". Då börjar han skratta och säger bara "haha ja om du vill tro det så" och då börjar resten av klassen att skratta. WTF? hahaha
Sen har han dålig andedräkt också :(

Nu sitter jag iaf och kollar in fjällräven jackor. ÅÅÅH måste ha en sån, har blivit helt besatt. alltid älskat. Men nu är det faan på riktigt alltså.
VILL HA! MÅSTE HA! SKA HA!
Japp det är iaf ngt jag ska satsa på, att införskaffa mig en sån. Dock så är ju inte pengar ngt jag direkt överöses av. Men det ska fixas! haha

Åh jag e sååå trött, allt tjaffs överöser mig till max.
Att folk inte kan hålla sina fingrar i styr. SUCK.

hahhaa nu mobbade han mig igen!
Han frågade alla ifall dom var trötta, och endel svarade ja. Sen tittar han på mig och frågar ifall jag e trött.
Jag som då sitter och håller i min mobil lägger snabbt ner den på bordet och säger JA!.
Då börjar han skratta så säger han bara att du får mig att tänka på en gammal historia jag hörde.
Så han börjar berätta om en hisoria som jag inte orkar ta om, men det handla iaf om en kille som blev skraj och krossade ägg som han hade i fickorna. Då säger han till mig att jag hoppar till varje gång han tilltalar mig för att jag tror jag gjort ngt fel och ska få skäll!

Hahaha det är väl klart? Kan jag undkomma med att jag sitter och skriver till er så är ju det bra, men ser han det så är jag rökt. HAHA men men.
Fatta hur mobbad jag blir på mina lektioner, helt sjukt ju ^^
Fast rätt skoj e det dock, vem gillar inte uppmärksamhet ;D

Snart slutar vi, och jag måste kolla ekonomi och se ifall jag kan lura till mig en sån jacka på ngt sätt. haha

Syns sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0