Hahahaha kallabalik dag, kväll och natt! Jisses...

Ok jag ska börja med att berätta om hur fester med Cassi blir, för att sedan komma till nattens trauma!

Cassis och mina "fest kvällar" spårar alltid ut på ett eller annat sätt, vi har inte haft en endaste normal fest kväll sen vi lärde känna varandra, för att ni ska förstå lite mer så ska jag berätta om en lugn gång som ett exempel.

Kommer ni ihåg den gången vi hade festat med mitt ex för ca 2-3 månader sen? Jag skrev iaf att det var riktigt skumt och bla bla. (För er som inte vet så är det bara att kolla tidigare inlägg).

Hur som helst. Den kvällen började med att vi skulle hem till Cassi och dricka någon öl och bara ta det lugnt, efter ett tag så kände vi att vi ville hitta på ngt mer, vi blev fest sugna. Vi ringde ett samtal till en kompis som vi sen gick och träffade, dom var några stycken på en äng vid centrum. Sen frågade dom ifall vi ville hänga med på fest.
Vi hakar på det, och det sitter typ åtta killar i en soffa, en kompis sitter på golvet framför, och en annan kompis sitter på ballkongen och pratar tel. Vi inser rätt snabbt att det inte var vad vi var ute efter. Så vi väljer att åka därifrån.
Jag ringer då mitt ex som alltid festar, och han hade tjatat på mig att vi skulle festa tillsammans.
Han säger åt oss att åka till djurgårn och möta honom och hans vänner som festar på en båt där. Vi åker dit efter mycket om och men!
När vi kommer till båten så är då mitt ex där med en gammal gemensam vän till oss. Vi har jätte kul ett bra tag, men det finns några skumma killar där, trevliga men annorlunda. höhö


Vi blir efter ett par timmar tillfrågade ifall vi vil hänga med på fest. Med hojmänniskor på ett "hoj-hak", eftersom Cassi älskar hojar så åker vi självklart dit.

Redan när vi kommer fram så inser vi att det är ngt som inte stämmer, utanför står det några utspridda brudar som såg ut som prostituerade från en amerikansk lång film.
Vi tittar mot "klubben" vi ska in på och det är alltså en bilverkstads som dom har satt lite "krog-rep" runtom ingången för att det ska se ut som en riktigt klubb.

(Vi inser först efteråt att bilverkstadsskylten antagligen bara sitter där för att lura dom som "borde" luras)

Vi går iaf in, och det är en lång gång, som är svart förutom lite mashalker i början vid sidan om. Vi fortsätter gå genom en lång lång svart korridor och hör plötsligt hur det prasslar till vid sidan, vi tittar dit och ser att det ligger massa uteliggare och sover! :S
Väl inne så placerar mina vänner sig i ett rum medans jag går ut mot dansgolvet och börjar "mingla" (redan skit full).

Under tiden händer det lite småsaker som inte är värda att nämna.

Men hur som helst så kommer Cassi plötsligt och säger till mig att våran ena kompis är borta, att några killar kom och snackade med honom, och nu visste vi inte var han var.
Vi bestämmer oss för att börja leta efter honom då hela grejen börjar bli obehaglig.
Vi hittar honom hur som helst i köket och frågar vad som hände. Han berättar att killarna sagt till honom att dom från det här "mc-gänget" (som jag inte vill berätta vilket det var) är påväg dit och att han måste hålla sig lugn. Vi står och pratar lite och tycker att det börjar bli skumt. Då börjar två killar bråka där, riktigt riktigt ordentligt. Och det slutar med att Cassi plötsligt får en öl sulad i huvudet. Hon får såklart damp och jag lugnar ner henne och drar in henne på toaletten för att hon inte ska skapa mer bråk. Inne på toaletten så ser vi att det är intorkade blodfläckar över hela väggarna, och vid det laget så känner vi att det börjar bli för skumt för att vi ska vilja stanna kvar. Jag springer ut och letar upp mitt ex, får tag i honom och får honom att leda oss ut därifrån.

Påväg ut så går jag helt vanligt ut i gången mellan alla människor. Då är jag påväg att krocka med någon, och tittar hastigt upp. Jag möts av en blick som ilar rakt igenom mig och jag känner världens obehag. Jag hinner inte riktigt tänka innan han backar och ger mig företräde. Jag kan säga att det var absolut sista gången vi satte våra fötter på ett sånt ställe, det kommer aldrig hända igen!

 


 

Ok nattens och gårdagens trauma är en utdragen historia som jag ska göra lite kortat. Men nästan hela dagen bestod av bråk!

Jag berättade ju att jag och Alex snackade lite på msn och inte var sura på varandra längre? Det ändrades iaf snabbt. Det tog bara någon timme innan kriget var igång igen, och vi bråkade i stort sett hela dagen, tills massa andra blev inblandade och det blev världens drama. Vi hördes igen på kvällen och fortsatte bråka lite, tills det verkade lösa sig. Och nu vet jag inte var vi står med varandra. Om vi är sams or not :P Haha!

Hur som helst så hörde några vänner till Cassi av sig och undrade ifall vi ville komma och festa med dom.
Efter mycket om och men så har vi fixat allting så vi ska kunna åka dit, vi ringer killarna och får en dum förklaring om att "dom ska snart sova". Så antagligen var det deras flickvänner som reagerat. Så vi stannade hemma hos Pippi istället och satt och drack kollade film och bara tog det lugnt.

Efter ett tag så får Cassi ett samtal från en kompis som berättar att hans brorsas dotter ringt och varit jätte rädd för att det är några killar som hotat henne och hennes kompis med att dom ska bli våldtagna och misshandlade osv. Tjejerna är skiträdda och vet inte vad dom ska göra, då dom också hört att killarna är påväg dit redan då.

Tjejerna var btw 14 och 16 år !

Cassis kompis sitter hemma och är barnvakt och har testat ringa några vänner men det är ingen som kunnat göra ngt.

Så jag och Cassi ringer direkt en gammal vän till oss och förklarar vad som har hänt, han i sin tur blir förbannad och säger att vi ska ta reda på mer så ska han fixa det.

Vi ringer en annan vän som kommer och hämtar oss, och vi åker direkt till skärholmen där tjejerna befinner sig.
Under hela resan så har vi kontakt med en av tjejerna som efter ett tag verkar börja ändra sig, och tycker att det blivit för stor grej. Men vi åker dit iaf medans vi försöker fixa all information som "han" behöver.

Väl framme så möts vi upp av endast ena tjejen och två av hennes killkompisar, hon tycker nu att det börjar bli riktigt obehagligt att vi kom dit. Och börjar förklara sig och säga att det inte var meningen att det skulle bli så stor sak av det hela. Hennes kompis har backat ut och vill inte vara med längre, hon säger att hon inte längre är rädd för nu är hon plötsligt inte säker på om det är "rätt" killar som hotar hennes, utan nu så kan det lika gärna vara några som bara har tråkigt berättar hon!.

Så vi stannar ett tag och snackar med dom, men första tjejen börjar stor böla och säger att det inte var meningen, hon vill inte vara med längre och tycker att det räcker, för det var tydligen inte meningen att det skulle komma "Ett maffia gäng med massa pistoler." Som hon så fint kallade det.

Hahahahah. Jo så illa kan jag ju säga att det inte var. Men men

Det slutar iaf med att dom som var där var jävligt skrämda, ingen av grabbarna som var med vågade yttra sig eller göra ngt alls. Dom vågade knappt gå förbi mig och Cassi! haha

(Alltså tjejernas killkompisar).

Efter en jävla massa drama så slutar det iaf med att vi drar därifrån, och tjejen som hade ringt kommer antagligen aldrig mer be om hjälp från sin farbror om det inte finns ordentlig grund för det. För hon ångrade sig rätt mycket att hon hade fixat det såkallade "maffia gänget".

Så vi åkte därifrån och lärde två små tjejer att man ska tänka sig för innan man gör för stor sak av ngt och att man inte ber om hjälp om man verkligen inte behöver det.

Och det var våran natt lite snabbt. Halv sju imorse var jag hemma, och vaknade för någon timme sen. höhö

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: cassi

ruskigt annorlunda kväll må jag säga...men skoj hade vi också...kul när man kikar igenom min telefonlista dagen efter......

2009-10-04 @ 18:26:58
Postat av: Tammy

Hahahha ja skoj va det. Bara väldigt intressant ! XD

2009-10-04 @ 19:20:18
Postat av: Sessan

Älsklings fröken, fredag it is! Stackarn, låter som en skrämmande kväll! <3 Bara att ringa om det skulle vara ngt hjärtat <3 I´ll be there for you!

2009-10-04 @ 20:23:55
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0