Hon e så äcklig!

Ingen uppdatering, men har varit i stan hela dan med Madde och köpt massa grejer till kärleken.
Typ ätit donken och tagit en promenad =)
Sjukt trevligt verkligen. Förutom att jag fortfarande är jätte sjuk och inte mådde bra alls i början av dagen. Känner mig dock piggare nu. Rätt konstigt med tanke på klockslaget 04:29?!
Men vi hade ändå skoj under dagn. Madde är ett säkert kort när man behöver sällskap någonstans. Hon följer verkligen alltid med. TACK! Och allt blir ju alltid mkt roligare ifall man gör det med någon. Tycker iaf jag.

Och sen då varför kaos? Hehe nyfikna?

Nämen  har fått kommentarer då och då att folk vill höra mer om Vanessas pappa.

Nu ska jag göra ett undantag och berätta lite om dagen, och anledningen till att jag aldrig berättar om honom.
Lite småsaker bara!

(Om han ser det här så får jag pisk, men men, thats life.)

Idag iaf, så började jag bråka med en äckel brud som står honom väldigt nära... så att säga.
Dom är nästintill besläktade!. HAHA (vill inte förklara detaljer)
Hur som helst så har hon och jag aldrig någonsin kommit överens. Det är en.. 16 åring (!?) som är så äckligt respektlös att det heter duga. Hon tror att hon är drottning och älskad av alla.
Tyvärr så är det ju så att alla som jag snackat med som känner/känt henne verkligen hatar henne och tycker att hon är skitäcklig.

Ex: När vi bråkade första gången så säger jag åt en kompis att han kan få ringa henne och driva lite. Så han gör iaf det.
Och såhär lät ungefär samtalet:

Äckel: Hallå!
Kompis: Hej
(ringer från dolt)

Äckel: Vem är det? är det Patrik?
Kompis: hm.. hehe .. mm (!?)
Äckel: Åh du är sååå busted! haha. Man hör att det är du.
Kompis: Hehe ah, men det är jag. Så vad gör du?
Äckel: Nej är hemma, sj?
Kompis: Inte mycket, jag är kåt.
Äckel: Jag också. Men det går inte att göra ngt för du har flickvän och jag har pojkvän.
Kompis: Ja jag vet. Men spela roll? :S
Äckel: Ja du har rätt. Vill du ha telefonsex?
Kompis: Eh va?!.. Ahh visst.. (Kompis blev ju självklart chockad, han visste inte alls hur hon va)
Äckel: Ok men ring mig om tio min, ska bara göra mig i ordning.
Kompis: Ok.

Tio min senare:

Äckel: Hej fortfarande kåt?
Kompis: Ja det är klart.
Äckel: Ok jag är sååå kåt, åååh. (börjar stöna)
Kompis: Ahh jo, jag också.
Äckel: ÅÅh jag smeker min våta f*tta, runkar du?
Kompis: Ja, fortsätt.
Äckel: Åhh jag daskar min fitta, jag är så jävla våt! (Varav hon då drar ner telefonen mellan benen och ligger och daskar sig själv)
Kompis:
Ok alltså det här är bara äckligt, jag känner Tammy jag är ingen jävla Patrik. Jag har hört att du e värsta slynan, nu fick jag det bekräftat. Ditt jävla äckel!

Förstår ni eller? Det är helt sjukt,här va hon dessutom endast 14 år, När hon sen snackar om det med Vanessas pappa så säger hon att jag har skickat killar på henne för att ha telefon sex. Han frågar då ifall hon gjorde det. Och hon svarar "Ja det är klart, jag var ju kåt".
Alltså åååååååh äckel!!! Så jävla skabbig.

Hur som helst så vi har alltså inte kommit överens sen Vanessa var typ ett halvår, för att den här bruden började lägga sig i massa saker, sprida sjuka rykten om mig och var allmänt respektlös. Så jag sa till henne att hon inte får träffa Vanessa mer. Därför har hon inte respekt för mig så ska hon inte komma in i mitt hem och träffa min dotter. Det hände massa mer efter det. Men vill inte avslöja för mkt.

Idag iaf så drog bråket igång igen, och det slutar med att äckel h*ran skriver att "Fredrik älskar inte Vanessa iaf".
WTF, det skadar inte mig. Det skadar förihelvete min dotter. Så jag lackar totalt, och skriver iaf till Fredrik att "äckel får aldrig mer träffa Vanessa".

Han ringer upp mig sen och skriker som en stucken åsna, och berättar för mig att jag för fan inte ska tvinga han att välja mellan dom. Jag säger lugnt att det har jag inte gjort. Men så som hon håller på så träffar hon inte Vanessa ngt mer. (Han har henne aldrig själv, så jag skulle bli tvingad att vara med ifall äckel skulle träffa Vanessa.)
Då säger han bara att " ja men en sak ska du ha klart för dig, att isåfall väljer jag äckel hon har varit i mitt liv i * år och Vanessa har bara varit i mitt liv i två år."
Jag säger till honom att jag aldrig tvingat honom att välja, men nu vet jag var han står. Sen lägger jag på.

Helt ärligt... vem gör så?? Så jävla elakt. det är Vanessa som blir straffad. Men han har ändå aldrig varit ngn bra pappa, lekt och så när han varit med henne... men träffar henne typ en gång i halvåret. När han har tid. Ifall inget annat viktigare kommer före =)

Så nu har jag iaf raderat nummer, blockat på FB och MSN.
Men jag känner att det kommer till en bristningspunkt. Vanessa är stor nog att förstå vem hennes pappa är. Men att träffa henne så sällan funkar inte. Tror det är bättre att vara utan helt då. Därför när hon är stor så kommer hon inte må bra av att hennes pappa bor såpass nära oss (tio min me bil el. buss) men att han ändå aldrig har tid att träffas. Då är det bättre att hon omges av såna som älskar henne, bryr sig om henne och som faktiskt umgås med henne!
Som ingen från den andra släkten gör. Deras liv är för fyllda. Så vad ska man säga. Vi ska helt enkelt inte hindra dom från att leva sina liv.

Bara ledsen för Vanessas skull. Men tror starkt på att hon har det bättre utan.

DetLöserSigSåSmåningom!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0