Jag= Datatekniker.

Dålig update jag vet, men måste väl också få ha ett liv? =)
Nämen har haft fullt upp. Och samtidigt sjuk, så var itne inne på datorn på hela dagen igår. Vilket är jävligt stort utav mig :S första gången på riktigt länge.:P

Men nu är jag tillbaka till er igen.

Dock om en liten stund därför jag måste fixa min dator nu den e fett sönder och låter som att den typ, har ont i magen, den typ hackar, och brummar. Samtidigt som det låter som ngt som ngt skrapar emot nåt, sen börjar den typ skrika. Den mår inte bra iaf  , så ska öppna upp och kolla grafikkortet och grejer Alldeles Själv se vad som e fel.. Så duktigt! Fett stolt.





(Om jag inte är tillbaka om en liten stund. Ring ambulans för då har datorn exploderat eller ngt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0