Måste göra ngt! nu nu!

Jag är så rastlös att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det är helt sjukt, men det kryper verkligen i kroppen!
Sitter och väntar på att Alex ska komma hem men han kommer aldrig.
Så under tiden kollar jag runt på internet, men det är inget kul.
Så läser jag lite läxor, men eftersom det är 40 sidor i en historia bok... så är det ännu mer tråkigt!
Jag vet inte vad jag ska göra, måste göra ngt, är helt uttråkad!
Det verkligen kryper i benen..

Nu förstår jag verkligen inte hur jag fick tiden att gå när jag inte var mamma. Det är helt sjukt :S
Det är ju i stort sett första gången som jag är helt mamma ledig. Aldrig varit de på det här sättet förut. Och det känns!
Jag tråkas till döds här!

hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0