Nej inte nu, snälla!

Så mötet med Markus: Check.
Klappa på vovve: Check
Göra läxor: Hehe.. snart...

Jag träffade Markus i en dryg timme och hakade på medans han åt, vi pratade om lite olika mest om jobbet så
( såklart ^^ ). Det var skönt att ha det avklarat, nu vet jag exakt lön. 135 kr i timmen. Och har helt klart att jag kommer jobba varannan helg, ska prata med Tanja min Garderobschef så att säga, haha. Hon ska iaf ge mig ett schema så jag har exakta tider exakta datum, hett =) Och sen ska jag skriva alla papper näsa vecka, typ anställningskontrakt o grejs. höhö. Vuxet!

Och sen spraaaang jag upp till Cassi och klappade vovve, eller ja Ducati som nu är bestämt att han heter =)
Fast för mig kommer han alltid vara lilla BrumBrum eller WrumWrum!
Sååå söt, han låg och gömde sig under vardagsrums bordet när jag kom in, och låg och gosade med en nalle, jag började klia han och då började han njuta, och sen somnade han ^^ hehe så nu e vi fett me vänner :D
Min gos!
Cassi dampar dock loss, han sitter och gnäller där hemma och hon vill sova. SKa hjälpa henne sen me vovsi =/ Min snuttisar <3

Ok och nu undrar ni säkert över rubriken på detta inlägg? Håll inte andan..
Hehe skoja, jag ska såkalrt berätta för er nu vad som e fel... be ready...

Ok... VI ÄR MAGSJUKA!!! Jaa så jävla bajs, jag kom precis hem från Cassi och Vanessa började hosta så att hon kräktes, problemet var bara att det inte slutade.
Och jag har funderat på det i ett par dagar då jag kräktes första gången i fredags. Och nu vet jag att jag hade rätt.
Har itne känt mig så jätte dålig, men när Vanessa kräktes så började jag direkt känna att jag inte heller e ok. Har så ont i magen  att jag avlider OUUF! Hatar det här, det är det äckligaste viruset man kan ha =( åhh..

Och jag som har så satans mkt nu, jag har hur mkt läxor som helst, hur mkt i skolan som helst.
Och tillråga på allt: Min kära guddotter fyllde ju ett för ett par veckor sen, på lördag är kalaset. Och vi skulle ju då åka och gratta henne. Men nej!! Jag får inte fira Thindras ettårs dag :(
Fett jobbigt, men ska se me Ange och Tobbe ifall vi kan kommer förbi om ett par helger och fira istället då ju. Ta me present, titta på nya lägenheten och bara umgås =) MysPys!

Jaja ska försöka fixa läxor nu, och försöka att inte dö av magont. Får se ifall ni läser min dödsannons imorgon. :S

Godnighty!! Slänger in bilder på vovve =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0