So sick!

Jag har vilat upp mig hela dagen idag, därav ingen blogg!. Jag har alltså varit påväg att blogga hela dagen men aldrig orkat, så har bilder från typ massa saker, hahha men ni får dom nu istället :)

Jag har ju alltså avrit hemma me Bebis all day, inge dagmamma för henne och ingen skola för mig. Så vi har legat och gosat, ingen reste sig i stort sätt ur sängen förrän halv två tiden. SåSköntJagGillar!

Hur som helst är det alltså inget nytt som hänt i mitt liv, eller jo förrseten. Cassis kompis Albin sjöng för mig i telefonen! hehehe ooooooooo! Så sjukt najs, han är grym! var bara tvungen att säga det.

Skitsamma har inga nyheter, imorgon ska jag typ till centrum och lämna in papper. Som jag då egenltigen skulle gjort i tisdags.. men... ni vet...

Så dagens bilder då?. Sen läxor sen natti. haha



Onödig bild förutom att det är tvillingar!
Ja ni ser att det är tre ägguglor? Två hela och en som gått sönder?
Jag brukar inte ha ångest av att äta ägg,
men när man kläcker ett och det ramlar ut två döda kycklingar då e det fan jobbigt :(

Dagens middag.
När man e sjuk så gör man inga speciella middagar.
Och det här blev våran.
Jag kokade pasta och hällde ut en tonfisk burk, kryddade.
Och woila!! Super godaste måltiden någonsin!


Och här e den osminkade jag, så jag springer runt när jag e sjuk! haha :P
Saknas iof ett duntäcke och massa andra varma saker ^^


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mums med tonfisk och makaroner, och du är söt ^^

2009-10-16 @ 19:59:00
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0