Telefon med HP. Suck

Min dator har ju varit paj i typ ett halv år, jag berättade ju att jag var tvungen att öppna upp den och kolla grafik kort och grejer. Och det har varit så jävla mycket problem. Först så skulle jag kolla några siffro på grafik kortet som jag skulle skriva in i ngn länk som HP skickade till mig. När jag ska skriva in siffrorna så funkar det inte utan det står bara att jag skrivit in fel siffror :S
Så jag ringde upp HP igen och fick prata med en skit bitchig snubbe. Han satt bara och förklarade för mig att jag förihelvete hade skrivit in fel siffror, att alla blandar ihop och bla bla bla.
Så det var bara för mig att öppna upp datorn ytterligare en gång och kollar numret.
Det visade sig såklart att jag faktiskt hade skrivit fel siffror. *hehe oj*

Hur som helst så går jag in på länken igen och skriver in alla siffror. Men då får jag välja mellan två olika alternativ.
Ena är att dom skickar ny grafik kortet först, och sen skickar jag in mitt.
Och andra är att jag skickar mitt först och sen skickar dom det nya. Då skulle jag ju självklart vara utan data i flera dagar. Vilket inte känns så jätte roligt :S

Men var iaf massa problem med det. Nu tror jag dock att det är löst, måste snacka med mamma först och se ifall hon går med på att dom skickar förs, för då måste ju dom få försäkring om att vi faktiskt skickar kortet, och det genom att hon ska skicka sitt kontokorts nummer... hm jaja..
Det blir säkert bra =)

Snart har mamma lagat dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0