Två timmars möte avklarat, nu vidare till nästa.

Jag trodde mötet skulle ta max en timme, men nej. NU kom jag därifrån. Stress stress, för strax ska jag springa ut och möta Markus också, sen upp till Cassi och träffa Vovvsi och lämna tidningar och reklam. HAHA
Hektiskt liv. I know! Men mysigt iaf.

Fick hem bilderna från fotograferingen som Sessan haft hos dagmammorna också. JagHarDenSötasteDotternNågonsin, HonÄrSåFin!
Bilderna blev verkligen super fina, Åhh vad glad jag blir hehe ^^
Sen träffade jag också mina söta vänner Alexis och Valentina, Dom har ju sin dotter Luz som går hos samma dagmamma.


MåsteRusaRusa!

Alexis med ena tvillingen


Valentina med andra tvillingen.


Och sen har vi Luz =)


( Tvillingarna heter Dion och Matteo förresten, inte lärt mig vem som e vem än ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0