Host, snörvel...

Jag har blivit dunder sjuk på bara en dag typ, det började i söndags med att jag var seg och hade lite feber bara, sen igår så började jag plötsligt hosta väldigt mycket. Inatt slutade det med att jag kräktes, och sen inte kunde somna för att jag hostade sönder mina lungor. Åhh, jag är fan sjuk hela tiden :(

Nu väntar jag iaf på att Ted ska komma, han hade fyllefärgat håret i helgen, och han var inte nöjd XD hahaha,
så jag ska färga om hans hår =) får se hur det blir !
Och jag undrar när han kommer? Har väntat ett tag nu ju :| Jaja när som helst så!

Egentligen borde jag ju plugga också, men har verkligen ingen ork, är helt slut i huvudet, och i hela kroppen för den delen. Skit jobbigt, hatar verkligen att vara sjuk! Och jag har redan varit borta så pass mycket från skolan att jag inte har chans att stanna hemma, nu måste jag verkligen gå Oavsett vad! Och jag måste göra mina läxor också, annars blir jag underkänd, och det är ju inte speciellt rolig kanske. Har till på torsdag på mig att göra typ... 25 läxor? :P

 

 

hehe men oj nu kom han! :P Springer iväg skriver mer sen istället :D




Kommentarer
Postat av: Sessan

SAKNAR DIG HJÄRTAT!

2009-09-29 @ 13:56:23
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0