Nya tag, ny start

Insåg precis att hälften av mitt förra inlägg inte ens kom med? :S Skumt!
Men pallar inte fixa, var inte såå intressant ^^

Vi hade prov i företagsekonomi igår i skolan, och efter det så insåg jag Verkligen att det inte är min grej, sååå... jag gick till studievägledaren idag och skulle prata med honom, och se vad han kunde göra. Men han var typ väldigt snabb, och innan jag hann säga ngt så var jag avskriven från kursen och inskriven på annat ^^ HAHA!
Så from nu, går jag bara kvar på datorkunskap som i mitten av oktober går över till programhantering. Sen ska jag plugga matte A. Och också historia A, fast historian är på distans. får se hur det går. HÖHÖ! ^^

Idag har vi haft besök av mamma bästa vän också, Annelie som flyttade till Skåne för typ.. tio år sen? :O
har inte träffat henne på sju år, och hon hade med sig sin lilla dotter Julia som är 1,5 år ^^ så söööt!
Haha, det var verkligen roligt. Se på när Vanessa och Julia hoppade sönder mammas säng, och nästan katterna också^^
Och när dom åkte så somnade Vanessa på... två min? haha :P
Och sen kom Alex hit och gosade massa ^^

Men nu e det natti natti, e fett seg! Och helt slut, måste sova :P



Tammy ღ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0