Svarta bryn =(

Ser ut som ett mongo, jag färgade ju mina ögonbryn och det skulle va i ca 15-20 min (har gjort det här förut, och det brukar alltid bli helt perfekt) och efter en kvart så tänkte jag att jag bara skulle stoppa in min mat i micron och sen tvätta bort färgen. Men icke!.. När jag nästan har ätit klart min mat så drar jag mig i ansiktet och blir svart på fingret, det tar alltså typ ett antal sekunder innan jag kopplar varför det blve svart. Jag ruschar in i badrummet, på med massa tvål och vatten och gnuggar satan. Men det funkade inte. Jag har SVARTA ögonbryn!
Jag fick alltså noppa brynen, klippa till dom och göra allt för att dom skulle bli lite ljusare och inte se så grova ut! Jag ser hemsk ut, och hoppas det inte dröjer allt för länge innan färgen lägger sig!

Bilden ljuger lite också, dom ser värre ut i verkligheten!


Sen ville jag bara säga: DET ÄR UNDERBART ATT VARA KÄR!! :D
Det är verkligen det vackraste som finns! And so is he ;)
Hehe nej men det är första gången, har aldrig känt såhär förut, men faan vad jag är lycklig =)
Föralltid din.
Även fast man blir rå mobbad för sina ögonbryn! Humpf! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0