Bebis kommer?

Idag har jag haft lite mer annorlunda sammandragningar än tidigare. Det har inte varit likt något som tidigare. Utan känts mer... "äkta"!?

Så frågan är ifall det är dags inom dom närmsta dagarna? Kanske kommer bebis snart. Kanske har jag honom redan på fredag?

Eller så dröjer det ännu längre. Men jag förstår att min kropp tränar ordentligt nu. Det känns. Mycket som ska mjukas upp på insidan. Och tro mig... det är i full gång. Det är extrema kramper överallt där det förbereds. Men det är de såklart värt. Då vet man att kroppen gör sig redo. Och det är inte lika stor risk att det uppstår komplikationer ifall kroppen är i full gång när det är dags!

Men jag kan iaf glädjas med att om ABSOLUT senast 2 veckor och tre dagar... då sitter jag med bebis i famnen! För det får inte gå längre. No no!

Men förhoppningsvis behöver jag inte vänta så länge. För jag är trött på det här idag. Och idag är jag redo...

(tror jag)...

Men jag pallar iaf inte vänta en dag till! Det är nog snart :( Jag går mig själv på nerverna. Klarar knappt att vara trevlig längre för att allt är så irriterande. Mahaa!


på fredag är jag iaf beräknad.. den 27e. Tror ni han kommer innan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0