Blod och spräckta... musslor...

Fy faaan vad jag avskyr kanal 5 just nu!! Förut var det unga mödrar jag inte kunde hålla mig ifrån. Fick panik när jag en gång råkade se en förlossnings scen, och bruden vrålade som om benet blev avhugget.

Nu har unga mödrar slutat. MEN livet på BB går varje onsdag klockan 21.00... vem sitter fast klistrad famför tvn då?

Jag såklart. Borde jag? ...NEJ!

Jag är fan livrädd, gråtfärdig, längtande på samma gång när den där jävla efter texten börjar rulla.

Först får man se världens hemskaste jävla scener, kvinnor som skriker. Blod som rinner. Plötsligt sitter en kvinna med ett stackars spädbarn halft ute i fitt ringen... huvudet sticker ut och kroppen syns inte till.
Tills kvinnan gör ett sånt där hysteriskt monster vrål igen. Pressar som om det gällde liv eller död. Och plötsligt ser man en hel kropp glida ut ur en minimalisk öppning, och man inser att dom närmsta nätterna kommer man inte sova en blund efter den nyss så hemska scenen man fått ta del av!...

Sen börjar man fundera... "åhh heregud, jag ska gå igenom det där... snart... kanske om en vecka, kanske om två... KANSKE IDAG!!!!!"... sen börjar man hyper ventilera. Man kan inte andas och inser att det inte finns en jävla chans att man någonsin tänker gå igenom det där. Men hur gör man nu? Det är försent för att backa? Åhh jiiiisses.
Man börjar slå sig själv, dunkar huvudet i väggen och skriker högt "SÅÅ JÄVLA VÄRT ÄR DET INTE ATT KNULLA, DET VAR FAAAN SISTA GÅNGEN!!!"... " ALDRIG MER KOMMER EN PENIS INOM EN METERS RADIE FRÅN MIG!!". "HELVETE HELLER. JÄVLA BAJS OCH KUK HELVETE!"... Sen inser man att bästa sättet att få någon glädje ur det här, är att mörda den som siktade sin spermie på ägget... man börjar le lite och viskar för sig själv " haha, du ska nog få"....

Man tittar upp på tvn igen och ser kvinnan ligga där, särade ben... med blod överallt. Ner över benen på magen, i sängen. Lite på golvet...
Sen kommer rädslan igen... åhh herregud... det händer snart..

Och plötsligt "tror" man sig känna liteeee aningen värkar någonstans... "ÅHH HERREGUD. NU ÄR DET DAGS. JAG VIIIIIIIIIILL INTE".... utrbister man i ren panik.. Plötsligt blir det svårt att andas igen och man undrar hur i helvete man ska ta sig igenom det här. 
För det går inte.

JAG SOM ÄR SÅ TAJT! :'(

(det var ren inbillning)

Man tittar upp på tvn igen. Och ser mamman ligga där med en liten bebis i famnen, med stora ögon tittar flickan upp och man ser hur hn funderar. Tankarna går. Hon förstår ingenting. "vem är det där? Och vad hände nyss?"

Mamman kollar på henne och ler "tänk att det var duu som låg inne i min mage hela tiden, åhh va du är vacker".. sen rinner en tår ner för hennes kind medans hon klappar den knappt fem minuter gamla flickan på huvudet.

Och där sitter jag och kollar. Min röst börjar darra och jag börjar fundera igen. " ÅHHHH tänk att jag har en såndär om någon vecka. KOOOOM NU BEBIS!" "Mamma saknar dig och vill ha dig, snälla kom till mig"

Än en gång så börjar man känna dessa värkar någonstans låångt inne, "JAAAAAAAA han är påväg, han kommer nu. YES. ÄNTLIGEN". För att skynda på lite så börjar man vicka lite på höfterna, WIIHOOO..

Sen avstannar det igen.. 

(reeeeeen inbillning) 

Men en sak är säker. När eftertexterna börjr rulla så har man gråt i hela halsen. Man fick nyss se den lilla bebisen som kommit till världen, och man förstår att det snart är min tur...

Plötsligt känns inte förlossningen läskig längre.. bara jag får hålla i dig!


Just den dagen kändes vänster sida i magen bekvämast.
Så där placerade han sig och sov en lååång stund.


Kommentarer
Postat av: Maria

Allt kommer att gå så bra så!! :):)

2010-08-18 @ 23:08:28
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Maria

Lustgas & EDA :D

2010-08-18 @ 23:34:49
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Ange

Jag tyckte inte att förlossningen var värst, det som var värst var dagarna efteråt, man var så jävla öm så det gick inte att sätta sig. Men då hade jag iofs blivit sydd, det var kanske drf jag hade så ont. :-) Alla blir ju inte sydda. :-)

Hur som så kommer det gå underbart bra! Det kommer vara det coolaste du gjort i hela ditt liv, du kommer använda krafter du inte trodde du hade - man blir verkligen stålkvinnan. :-)



<3<3<3

2010-08-19 @ 08:19:29
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, sen är det ju så med tv, just med förlossningdelarna. Det ska vara så brutalt och läskigt som möjligt för att sen avslutas med ett "happy ending", det är bästa underhållningen tydligen.. :P

2010-08-23 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0