HAHA

Okej min frågestund gick ju... sådär!! Men nu vet jag. Så länge mina läsare inte är nyfikna, utan istället verkar veta allt om mig så struntar vi i frågestunden hädanefter ^^ :)

Fick TVÅ frågor och båda var frågor där det undrades om vem pappan är!...  Så ni två verkar inte läsa min blogg speciellt bra :(. Det står rätt mycket om Victor i bloggen! Man brukar kunna koppla ett och ett kära läsare :)



Idag har vi iaf varit ute och shoppat efter ring!! Tror ni vi fick med oss någon?? OHHJA. Och så jävla snygg, kommer visa den för alla!! Är jätte stolt. maha! ^^

Men orkar i vilket fall inte fota nu och skicka. Så jag gör det senare. Eller imorgon... :P Men ENDAST om ni är nyfikna.

Den är iaf väldigt... elegant! Om jag får säga det själv. HAHA


Jaja fick iaf med mig två halsband plus örhängen hem på det också. Ena halsbandet är såååå fint! Och jag är lika kär i det som i ringen. Men kan tyvärr bara användas vid fina tillfällen :( faan.

Jaja. Bebisens dop kanske den kommer lagom till användning?
Hoppas det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0