Jag skar mig..

Och då ärsåklart eran första tanke "MEN USCH! En 20 åring som fjortis skär sig".

Haha sorry, men så är inte fallet, rubriken är för att jag vlle fånga uppmärksamheten om ett rätt intressant inlägg!

Nä men grejen är att jag rakade mig när jag duschade idag, och jag vet inte om det är MIG det är fel på eller om min rakhyvel är Paj!

För plötsligt tittar jag i vattnet och ser hur det verkligen forsar blod! Och jag börjar ju fundera på om det är dags att föda eller något, för jag har inte känt att jag skärt mig. Och eftersom jag är så tjock just nu så ser jag inte heller om jag gjort det. HAH!

Hur som helst, så efter mycket om och men så lyckad jag lista ut att jag har skärt mig... på tio olika ställen. MINST!.. Undrar varför jag blödde så mycket...? Plus att det ju blöder extra mycket efter som jag är fylld med vatten i kroppen. höhö.

Jaja efter ett tag så slutar jag bry mig för jag får ändå inte stopp på blödningen, så jag fortsätter raka mig där jag inte hunnit än. Och plötsligt märker jag att jag skurit mig på fyra ställen till!!

Förstår ni? Hur sick är inte det :S... Som tur är så är det inga stora grejer, utan jätte små skärsår. Så iaf inget som lämnar ärr sen.

Men skumt iaf. Så är jag så vattenfylld att min hjärnceller är undantryckta och jag plötsligt glömt hur man rakar sig? Eller är det dags att införskaffa sig en ny rak manick?....


Tammy funderar....


Jag ser ju iaf inte ut sådär ;) .. än...


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

man e ju så himla smidig som gravid haha

speciellt när man ska raka sej "där nere" ;)

2010-08-15 @ 21:37:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0