myrra vs syrfan nm

Du har väldigt mycket frågor. Varför inte skriva till min mejl istället? Du får itne ut så mycket svar av att skriva här eftersom jag inte kan besvara dig. Och jag har ingen lust att skriva inlägg till dig hela tiden :)

haha men men. Svarar sista gången här. Har du något mer på hjärtat så skriv till [email protected] hädanefter, fö tydligen så är du ute efter bråk. :)

Svar: Nej det är samma. Och dom träffas nästan varje dag.

Jag ska nog inte ha fler barn. Kanske om tio år eller ngt. Men jag vill koncentrera mig på dom jag har nu! För dom ska få mycket uppmärksamhet och kärlek :)

har du barn eller? Varför så nyfiken om mina barns liv? ;)

Och nej, att gå med i klubbar är inte riktigt min grej. Så tack iaf:)

Men skriv till min mejl om du har fler frågor nu! Måste kila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0