Neeew stuff!

Har fått hem allt nytt som jag köpt!! Eller ja... allt utom vagnen vill säga (HELVETES BAJS VAGN KOM NU!!!)

Jag är hur som helst så JÄVLA nöjd och glad!!! Både jag och lille bebis har fått en ny säng nu.
Super sköna!! Och helt underbara :)



Min mega under-dunder-bara säng! Såå skön.


Den alldeles för vackra utstyrseln!! Så fint ^^
(bry er inte om tapeterna, det var modernt med knall blåa tapeter
när jag var tolv och skulle välja färg. Tänkt att jag hade så fel på ögonen då!)


Och sen min ännu mera underbara babygunga!!! Det är alltså bebisens säng :)
En vägg vagga ;) Så mysigt.


Tiger (eller ngt annat katt djur?) och en nalle liger och väntar där!!
Shit vad mysigt det ser ut, synd att det inte kommer i vuxen size.



och ett gäng med kläder väntar med spänningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0