SPRÄCK MIG!!!

Usch jag är så jävla slut hela tiden, vill bara att lille bejb ska komma nu. Men om jag har otur att han kommer jätte sent så kan det vara hela 3,5 veckor kvar innan förlossning..

Annars är det beräknat till nästa fredag. Alltså 1,5 veckor. Men jag vill inte vänta så länge, för mig funkar det om han kommer nu.

Igår berättade jag att jag haft skumma "förvärkar" alldeles för ofta sen i söndags morse. Och eftersom jag så gärna vill att bebis ska komma nu så tänkte jag att "YES inom en vecka sätter det nog igång". "Låt det göra lite ont, så länge han kommer snart"... men näää, nu har det inte gjort det MINSTA ont sen igår kväll, det har alltså avstannat helt. Så går det när man ropar hej innan man kommit över bron (för att låta lite smart).

Så nu är jag tillbaka igen, nu känns det inte som det är det minsta nära igen. Bara en EVIIIG väntan. Dagarna går sååå långsamt. Känns som jag skulle hinna gå ett varv runt jorden på en dag. För tiden är som sagt alldeles för långsam. Tiden står stilla.

Det är nästan som att sitta i fängelse. Man försöker hela tiden hitta på något för att tiden ska gå. Men det spelar ingen roll vad man gör. För när man tittar på klockan senare så har det endast gått fem min... men minuter av flera veckor är ingenting. Inte när fem minuter känns som en timme... kanske två. Det ä sjukt. Men jag hoppas VERKLIGEN att jag inte går över tiden. Det är dags nu.

Snälla bebis!! Kom ut nu, mamma vill inte vänta mer. Du är tung!!!


Fast jag kan ändå inte sluta undra, om det hände nu. Skulle jag då vara redo? Tror inte det. Har inte hunnit vila upp mig ordentligt nu i slutet, inte fått hem allt som ska komma. och inte köpt allt heller. Det kan man göra på g hem från BB faktiskt... fast lite kanske man måste förbereda...

Som att lägga ner mer än bara bebis kläder i bb väskan?? Kanske ska börja lägga ner det som kommer behövas.. eller kommer jag orka det med värkar? HAH... kanske mamma kan?

åhh dono. Vill bara inte mer nu... orkar inte tänka mer, eller planera, eller fundera. "kommer vagnen vara bra?" "hur ser han ut?" "funkar baby gungan?" "är han frisk?" "Kommer jag dö?"...

Mycket frågor.. inga svar. BAJS OCKSÅ! Jag som e så jävla otålig. Jag vill veta NU. Jag vill veta allt.  Det här ger mig psyk. orkar inte vänta ju

Fy för att vänta.... det är hemskt.. odrägligt... smärtsamt.. och skrattretande.... USCH!





Kommentarer
Postat av: Martina

Vågar jag träffa dig? Tänk om du ska föda när du är med mig? Då kommer jag dö! Haha, jag skoja

2010-08-18 @ 09:49:25
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0