VARNING! Don't get pregnant or you'll get hurt!

Ahh som ni vet så slutade ju mina steg i en backe för några månader sen väldigt olyckligt.
Jag slog upp hela knät och fick gå akut till vårdcentralen, där en hemsk doktor gjorde väldigt hemska saker mot mitt stackars knä :(

Hur som helst så har det inte tagit stopp där!

Tre dagar efter att stygnen togs bort så spricker såret upp igen!! Ja, helt ärligt.
Det hade inte läkt och jag böjde tydligen benet lite för mycket. Jag vägrade iaf gå tillbaka och få det sytt igen, bestämde mig för att låta det själv läka -.^. Vilket det också började göra tills ca 1,5 veckor efter det. Då jag slår upp knät igen på min madrass!! Vilket gjorde satans ont, tillsslut börjar det ia läka igen... men vad händer då?
Jag slår upp det... SUPRISE!.... Än en gång så låter jag det jävla knät börja läka...tills... jag slår upp det igen.


Ironiskt nog...

Haha ahh, som ni kanske fattar så har det inte gått så jävla bra med mitt knä, för efter att stygnen togs bort så har jag på något vänster lyckats skada det SJU(!!!!) (OBS SJU) Hela gånger igen. Senast för bara ca två veckor sen. Då kan jag tillägga att knät var HELT läkt, förutom lite ömmande på insidan förstås. Men självaste såret var helt läkt. Tills jag slår i det, och skrapar upp massa skinn igen...

Och som inte allt det här vore nog!!! För ca en månad sen så satt jag helt fridfullt vid datan, chattade lite, skrev lite, lyssna på musik, kanske spela... och ja sånt. Tills jag plötsligt ramlar omkull!!!
Alltså våran datastol som vi hade var jätte sönder, det hade ramlat massa skruvar under den som jag aldrig brydde mig om att sätta tillbaka, eftersom stolen funkade bra iaf!! Jag led liksom aldrig av att dom skruvarna var borta. Tills den här kvällen.. det var skruvarna till ryggstödet som alla hade ramlat... utom en och den enda satt inte speciellt hårt tydligen, så den lossnade och ryggstödet glider ur skårorna.. och jag efter!

Hade jag inte varit rätt snabb på att ta emot mig... ja då hade jag haft en skada av en 10 cm bred järnstång rakt in i min höft just nu. AJ!
Jag klarade mig dock med endast ett litet skrapsår, och en bula. Som än idag svider och ömmar!!

Så fattar ni ironin än så länge?  

Sen i veckan iaf, i onsdags. Så ska jag fridfullt gå fram till min byro och ta ut ett par trosor! PANG säger det (för att ni ska leva er in i historien så måste ljudeffekter till) och plötsligt står jag med mitt säng ben (plattad järnbit) mellan min lilltå och partner tån! Jag tar bort tån och ser direkt hur blodet rinner.
Haltar in i badrummet för att torka, tror ju inte att det är speciellt allvarligt förrän jag kollar på golvet och ser att det är minst 10 blodfläckar, från min lilltå!!!! Aouch. Jag ropade på mamma som kom till undsättning, och det visade sig dock inte vara så jätte allvarligt. Hade rivit upp en bit av tån bara! Men jag lever. HAHA.

Och ja sen var det ju de där med skärsåren igår också. Jisses vad jag INTE tänker utmana det här med graviditet igen!!



Sådär såg såret ut i fredags. Svårt att få ordentlig bild på såret.
Det är lite trångt för att få plats med en kamera. Men ni ser iaf huden och blodet som står ut från sårkanten!

Jag varnar er iaf! Ge er fasiken inte in på det här med graviditet. Farligt farligt!
Man är alldeles för klumpig dom 9 månaderna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!:) ställ gärna en liten fråga i min frågestund jag har på min blogg!

2010-08-17 @ 19:26:57
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0