02- mina barn

Vanessa: När jag var 16 år blev jag gravid, och efter nästan inga funderingar bestämde jag mig snabbt att behålla. Trots min unga ålder, visste jag att jag att det var vad jag ville. Graviditeten med henne var rolig men ändå lite jobbig då jag var trött heeeeeeela tiden. Men jag älskade att känna första sparkarna, se magen växa och köpa saker till mitt kommande barn.
Dock var jag otroligt förlossningsrädd.. så jag valde att göra planerat kejsarsnitt. Och den 18 e juli 07 föddes min älskade dotter Vanessa Maria Nova Grey.

Hon är världens snällaste flicka, precis som ALLA andra barn har hon varit i alla trotsåldrar, men hon har ändå varit en snäll trotsunge. ;) Hon är glad och älskar andra människor, spelar ingen roll vem det är. Men alla som hon träffat, pratar hon mycket med. Och frågar efter dom så fort dom går igen. Hon vill alltid prata i telefon med ALLA jag pratar med... även fast jag ringer tele 2... Och blir jätte ledsen när jag säger att hon inte kan prata ;)...

Hon är min älskade lilla tjej. Och jag är såååååå stolt



Lilla sessi


Här försökte hon nog dra katterna i svansen, men blev busted av kameran!


Lite större idag ;)


Neo: För snart ett år sen visade graviditets stickan ett plus. Efter det följde en heeeeeeeeeeemsk graviditet. Ja helt ärligt, kommer aldrig skaffa barn igen pga graviditeten.. kändes mer eller mindre som att vara gravid ca 2 år? SÅÅÅ HEMSKT!! Aldrig igen....

Hur som helst den 1 sep i år kom lilla Neo gull, efter ett par dagar av bråkande och att han vägrade komma till världen så gav han till slut upp och kom till oss!! Han är antagligen världens snällaste spädbarn, visste inte att bebisar kunde va så snälla som han. Han gråter nästan ingenting. Ligger bara och busar och ler hela dagarna. Han är stark och är redan påväg att sätta sig upp!! Och han sover såklart heeela nätterna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0