dag-06 min dag

Jaha världens roligaste dag att berätta om eller? Det började med att jag blev väckt hela dagen av den där väckarklockan som inte slutade ringa bara för jag hade möte på bvc. Men fetersom jag somnade så sent inatt så struntade jag i att gå. Jag vet att Neo går upp fint och följer sin kurva. Så behöver inte vara orolig. haha :)

Sen iaf har jag varit såååå trött hela dageen, så har suttit vid datan och kollat gardiner och annan textil inför min flytt. Och sen har jag ju såklart bakat goda bullar ;) Som vi ska ha på julafton. och nu rapar jag bulldeg eftersom jag ätit så mycket. Det är ju SÅÅÅ JÄVLA GOTT!!


Sen har jag myst lite med barnen och pratat lite i tel med olika vänner, nu sitter jag och väntar på svar från min kära jocke på om han ska komma hit eller ej!!!

Och medans jag väntar på de sitter jag och pratar med söta Sarah. Tjejsnack ;)

Snart blir det mat och efter det nybakta bullar, ska smaka av ;)


typ min dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0