Dag 07- min bästa vän

Jag har ju två vänner som betyder oerhört för mig. Så jag gör så att jag skriver ner båda två så jag slipper välja ;)


Först har vi Martina Maria Salvador. Tjejen som i stort sätt är mitt liv. Hon finns med VARJE dag, och det finns typ ingenting jag gör utan henne? Jo... duscha kanske!!! Men allt annat gör vi ihop, är hon int med mig så pratar vi i telefon under tiden. hahhahah, och det gör vi iaf under duschning också ;)

Vi har fruktansvärt kul ihop och är såååå lika!! Det enda vi har skilda åsikter om är SKOR. Hon älskar fula skor och jag älskar snygga ;) Så där kan det bli lite "konflikter" ibland. HAHA

Men hon är så oerhört bra med både Vanessa och Neo. Och Vanessa älskar henne precis lika mycket som jag.


Du betyder äkta vänskap. Du är ditt namn gilette- the best a Tammy could get ;)

Älskar dig min bästa vän!!!



Finns det någon sötare tjej?? <3 Älskar dig

Sen har vi ju Cassandra Victoria Lundin som jag har känt sen jag var.. hm 12-13 år!!! Och hon är bara för underbar världens mest busigaste tjej. Hon är one of a kind. Helt otrolig människa. Vars halva liv har bestått av impulser, hon är så impulsrik att man själv känner sig som världens fegis. Hon har humor och vi skrattar tills tårarna sprutar.

Hon har alltid ställt upp för mig vad jag än behövt, och vad som än hänt så har hon stått framför mig och gett mig skydd.

Hon är helt klart bäst!! Saknar henne som fan då hon har flyttat :/



hahaha sååå otroligt söt!!! älskar dig mitt hjärta



Kommentarer
Postat av: Martina

Loooooove you babe! <3

2010-12-21 @ 23:24:56
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0