Dag 08 - Ett ögonblick

hahah åh fy... vad är det här för svårt jävla uppdrag jag tagit mig an?

Jag har tusen olika roliga minnen, men inga som jag nämner som ett favorit ögonblick.


Det är nog mina barns första leenden och skratt. Den känslan är obeskrivlig, när man ser dom le första gången. Man blir varm i hela själen, och man inser vdad riktig lycka är!

Helt otroligt att några så små saker kan göra ens liv. Hade jag aldrig fått se deras första leenden så tvivlar jag på att jag hade vari så lycklig som jag är idag!!

Det är en skatt jag skulle betala dyrt för att få se igen!!!


Vanessa leer så vacker!!! <3


Neo leer också. Jäääätte söt! <3


Sen är iofs ett av mina ögonblick när mitt ex försökte ta livet av sig förra vintern. DET var humor!! hahahahah Så jävla skön dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0